Activitate
LAVIMAR urmărește promovarea și răspândirea cunoștințelor tehnico-științifice legate de buna desfășurare a profesiilor de restaurator și investigator, implementarea standardelor europene din domeniul conservării patrimoniului cultural în România, rezumate în codul deontologic adoptat în Consiliul Director din 12 iulie 2010.
În cadrul Societăţii a fost implementat de peste un deceniu şi este mentinut un sistem de management al calităţii care răspunde cerinţelor SR EN ISO 9001:2008, astfel cum a fost demonstrat prin programul de audituri interne ale calităţii efectuate de-a lungul timpului.
Activitatea firmei reflectă respectul pe care îl avem faţă de client, legi şi reglementări, faţă de calitate şi profesionalism; ea este axată pe client şi este concepută astfel încât tot personalul este conştient că esenţa existenţei noastre este clientul și protejarea patrimoniului.
Politica noastră privind calitatea are în vedere creşterea satisfacţiei clienţilor prin asigurarea conformităţii cu cerinţele lor şi ale reglementărilor aplicabile.